Sunday, November 9, 2014

Suami kesian isteri sakit lutut



"Akak, saya kesian sangat tengok isteri saya, sakit lutut teruk sekarang ni sejak masuk kandungan 6 bulan. Ada tak supplement yang boleh kurangkan sakit lutut isteri saya kak? Tak sanggup saya dengar keluhan dia hari-hari. Kalau ikut hati nak je saya dukung dia kak, dia plak tak nak."

Haa gitu lebih kurang ayat suami prihatin sorang ni. Biasalah, macam-macam yang orang mengandung alami kan? Yang tak pernah sakit lutut pun boleh sakit lutut, yang tak ada kencing manis atau darah tinggi pun boleh dapat, mashaallah besar pengorbanan seorang wanita. Sampai suami pun naik kesian dengar luahan hati si isteri yang sarat. Saya pun alami benda yang sama juga, sakit lutut! Kencing manis dan darah tinggi alhamdulillah tak kena, sebab control makan dan ambil supplement (Omega guard, ostematrix, ESP, vitamin C).

Bila kandungan semakin besar, sakit lutut mula ketara, terutama masa solat, hanya Allah tahu macam mana rasa sakit tu, dan sakit lutut berterusan sampai dah bersalin pun. So, saya suggestkan pada suami prihatin tersebut untuk beri isteri minyak ikan Omega guard, macam saya dulu juga saya ambil Omega Guard  selepas dua bulan bersalin masalah sakit lutut saya dah hilang, alhamdulillah! Yes minyak ikan Omega Guard ni sangat bagus untuk sendi sebab ada Omega 3, DHA dan EPA.

DHA dan EPA ni anti-inflamasi atau pembengkakan, dan melancarkan pergerakan sendi tulang. Disebabkan masa pregnant tak dapat ambil Glucosamine maka, Omega Guard saja suppelement terbaik untuk masalah sendi ketika hamil. Memang sakit tu tak hilang dengan cepat, tapi Alhamdulillah lepas bersalin sikit-sikit simptom sakit lutut ni hilang, nak solat pun dah selesa.

Jadi, anda yang alami perkara yang sama macam saya atau macam isteri anda mengalami perkara ini, jangan ragu-ragu untuk cuba minyak ikan terbaik di dunia ni tau, banyak manfaat bukan saja untuk kita malah untuk bayi sekali, inshaallah.

Hubungi saya untuk sebarang maklumat lanjut:

THANK YOU!

No comments:

Post a Comment

We are not just selling a product, we are promoting a healthier lifestyle :)

Our Long Journey

Daisypath Anniversary tickers

ShareThis

Need He