Wednesday, April 8, 2015

Penapis Air Murah


Assalamualaykum dan salam sejahtera. Air adalah benda paling asas kita perlukan dalam hidup, dan air yang bersih sangat penting untuk tubuh kita. Disebabkan itu saya rasa sangat penting juga untuk kongsikan satu penapis yang mampu dimiliki oleh semua lapisan masyrakat. Tak mahal dan sangat berkualiti, ciri-ciri yang kita cari kan? 


Air yang ditapis sebelum dan selepas

"Menarik! Murah dan senang nak pasang la.."

Ini respon ramai berkenaan portable water filter yang saya dapat. Saya sendiri pun pakai di rumah, nak pasang water filter yang harga ribu-ribu bayar bulan-bulan tak sanggup rasa, hihi. So, this is my solution untuk dapat air bersih buat minum dan masak. Pasang 5 minit, tadaaaa dah boleh pakai. Tadah bawah air paip, terus ditapis dan boleh minum.

Air paip yang dimasak dengan yang ditapis lain tau, yang dah dimasak zat-zat mineral dah banyak hilang. Manakala yang ditapis masih ada mineral tapi bebas bahan kimia dan logam yang mungkin terkandung.

Jom dapatkan Get Clean Pitcher sementara stock masih ada. 
Tak perlu spend ribu riban pun dah boleh nikmati air tapisan bersih dan sedap. Yang bestnya portable water filter, boleh bawak g picnic, balik kampung ke. Really fall in love dengan penapis ni. Adik ipar pun dah bawa satu g asrama dia, tak payah susah2 tahan air kat mesin, just tadah air paip, siap tapis untuk diminum. Best ke best?



Proses penghasilan penapis air ini juga sangat menjaga alam sekitar iaitu melalui proses yang zero-emission (tidak menghasilkan bahan buangan yang mencemarkan alam).


Minum air paip tanpa was-was dengan jag penapis get clean ni, alhamdulillah. Murah, ringan, selamat, mesra alam. Dapat menuras 303 litter air bagi setiap turasan- 2 kali ganda lebih daripada jenama terkemuka. Secara ringkasnya penapis air ini:

✔ Mudah & ringkas - seperti jug air yang boleh digunakan di rumah atau dibawa ke mana-mana sahaja ✔ Boleh dipasang sendiri, tak perlu upah orang. ✔ Tak perlu maintenance! JIMAT ✔ Semudah alif, ba, ta - Masukkan air paip, tapis dan terus boleh diminum. ✔ Boleh bukak sendiri, alirkan air kepada filter (jika air lambat ditapis) ✔ Air rasa SEDAP! Dah boleh minum air kosong banyak-banyak ✔ Diuji dan diiktiraf oleh WQA - Mendapat NSF Standard 42 & 53.


Set lengkap Penapis Air Get Clean Water

Harga pasaran bagi satu set permulaan Get Clean Water Pitcher (Housing + Jug + 3 filter) adalah RM460. Satu filter bertahan sehinga 3-4 bulan. Tiga filter bersamaan penggunaan untuk setahun. Selepas itu hanya perlu beli satu set filter yang ada 3 filter dengan harga RM161. Murah dan jimat kan? Hanya spend RM161 tahunan untuk dapatkan air yang bersih dan sihat :)

Hubungi saya segera untuk dapatkan penapis air termurah di pasaran! 



smile emoticon

No comments:

Post a Comment

We are not just selling a product, we are promoting a healthier lifestyle :)

Our Long Journey

Daisypath Anniversary tickers

ShareThis

Need He