Saturday, April 4, 2015

Tiga Konsep Kurus



Assalamualaykum dan salam sejahtera. Tajuk tu tak lengkap sebenarnya, rasa panjang sangat, so saya sambung kat sini, haha. Tiga konsep Kurus dengan Shaklee Shape up Programme. Baik mengaku cepat. Lelaki or perempuan sama je, mesti nak badan yang sihat, ramping dan rapi kan? 

Program pelangsingan yang selamat dan berkesan : Shape up programme dihasilkan setelah dibuat R & D oleh kumpulan saintis Shaklee. 
Tiga konsep utama shape up programme adalah: 

1. Bakar 


2. Buang 

3. Bina


Konsep Bakar

 Apa yang dibakar? Dah tentu lemak. Tapi lemak yang diternak bertahun jangan disangka boleh dibakar dalam seminggu dua ya. Bersenamlah, pecahkan lemak dan supplement bantu proses lebih cepat dan lancar.

Supplement bakar/cairkan lemak : Lecithin


Konsep Buang/Detox 

Proses pembersihan usus di mana toksin, lemak dan lendir yang melekat pada dinding usus dikeluarkan melalui najis. Apabila dinding usus bersih, penyerapan nutrient adalah optimum. 

Supplement detox : Herblax/alfalfa complex

Konsep Bina 

 Sepanjang proses pelansingan otot sangat penting untuk dikekalkan dan dibina. Protein dengan leucine dapat membantu dalam hal ini. Jadi, bila kita kehilangan inci, kulit tidak mengelebeh. Selain mengekalkan otot, protin malah membekal tenaga dan memberi rasa kenyang.

Protein cadangan : Cinch Shake Mix

Yes, anda ada banyak produk pilihan di pasaran tapi sejauh mana anda pasti ia selamat? Lagi-lagi yang memberi kesan terlalu cepat pada pengguna. Dikhuatiri ada bahan terlarang seperti Sibutramine yang boleh merosakkan organ dalaman dan menyebabkan kanser. Buatlah pilihan bijak sebagai pengguna yang berkuasa. Shaklee telah laburkan bukan sedikit demi memastikan produk sentiasa selamat untuk pengguna, jadi jangan ragu lagi! 


Your truly SID

No comments:

Post a Comment

We are not just selling a product, we are promoting a healthier lifestyle :)

Our Long Journey

Daisypath Anniversary tickers

ShareThis

Need He