Friday, July 18, 2014

Projek Rumah Bebas Toksin


Assalamalaykum dan salam sejahtera!

Ramai yang dah ON mood raya kan? Baju raya, kuih raya, rumah raya, langsir raya? Wah bersedia sungguh! Well, tak salah pun selagi kita masih bersederhana, syawal kan tanda kemenangan kita. Tapi pastikan juga kita menang di pagi raya, jangan kalah dengan nafsu makan yang membuak tu. Kalau saya, selain persediaan fizikal, bersih rumah dan sebagainya,lebih fokus kepada persediaan nak hadapi juadah syawal yang memang dinanti-nanti, setahun sekali je kot? Tak kan nak tengok je makanan tu? Tapiiii dalam masa yang sama nak pastikan kolestrol jahatt tak menguasai tubuh. Bak kata pepatah, "Sediakan payung sebelum hujan."

So saya dah bersedia dengan penghalang kolestrol saya, yes Phytocol! Jom baca mengenai phytocol di sini: http://www.mamavitalicious.com/2014/07/atasi-masalah-kolestrol-dengan.html

Persediaan dari segi kebersihan rumah, walaupun rumah tak banyak perhiasan apa yang lebih penting adalah bersih dan selamat. Disebabkan saya dalam usaha menyingkir dan mengurangkan toksin jadi mestilah saya nak pencuci yang bebas bahan bertoksin. Seronok sangat bila Shaklee tawarkan rangkaian produk yang bebas toksin dan organik! Shaklee Home Care yang terdiri daripada: 

¤ Basic H Organic Super Cleaning Concentrate
¤ Dish wash concentrate
¤ Fresh Laundry Concentrate
¤ Soft fabric concentrate




Ramai yang ingat kita dapat toksin daripada makanan je, no no. Kita dapat daripada semua benda di sekeliling kita, so kita kurangkan sikit-sikit dan yang termampu, supaya rumah kita jadi tempat yang selamat untuk kita, anak-anak kita dan planet kita, inshaallah. Yang bestnya lagi Shaklee Home Care ni sangat tahan lama dan jimat, penggunaan sehingga lima bulan ke atas! Jom kenali lebih lanjut produk penjagaan rumah daripada Shaklee ini, mengapa saya katakan ianya selamat, berkesan dan jimat?


So, kalian kisah tak kalau rumah kalian bertoksin? Saya kisah! Saya nak ubah, saya nak kurangkan toksin dalam hidup saya, inshaallah dan saya nak bantu kalian yang kisah sama dengan saya untuk dapatkan produk organik ini. Click di bawah untuk order online (Guna debit atau kredit card):


atau hubungi saya untuk konsultasi percuma:

Puan Zahra (Click untuk hubungi di FB)
0139944328

No comments:

Post a Comment

We are not just selling a product, we are promoting a healthier lifestyle :)

Our Long Journey

Daisypath Anniversary tickers

ShareThis

Need He