Monday, July 14, 2014

Shape up Programme



Assalamualaykum dan salam sejahtera!

Lambakan ubat kurus di pasaran memang tak dapat dinafikan lagi. Daripada yang berharga puluhan angka sampai ke ratusan angka. Ramai juga yang hubungi saya untuk dapatkan ubat kurus daripada Shaklee. Suka saya betulkan di sini, Shaklee bukan ubat, ia hanya makanan tambahan. Ubat biasanya akan ada unsur drugs atau dadah di mana ia hanya menekan simptom dan tidak merawat. 

Makanan tambahan adalah untuk memenuhi nutrisi yang diperlukan tubuh kita, supaya dapat melengkapkan nutrisi yang mungkin hilang daripada makanan. Ia tidak menekan simptom, tapi membantu sistem badan untuk berfungsi secara optimum. Dalam entry yang lepas, tips menurunkan berat badan secara semulajadi, selain pemakanan yang seimbang dan aktiviti fizikal, makanan tambahan juga mampu membantu proses penurunan berat badan dengan selamat. Shaklee menawarkan Shape Up Programme untuk pengguna.

Shape up Programme

Program untuk mendapatkan berat badan ideal secara sihat dan selamat. Terdiri daripada:

Chinch Shake Mix
Campuran proprietari Protein dengan leucine yang bebas laktos, rendah glisemik dan soya bukan GMO. Diperkaya dengan leucine bagi mengekalkan otot semasa anda menurunkan berat badan. Kaya dengan protein yang memberi rasa kenyang dan puas. Tinggi serat dengan 6 gram untuk setiap hidangan.

Chinch Tea Mix
Adunan Proprietari Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang dipetik dan diadun dengan berhati-hati. Meningkatkan tenaga secara semulajadi. Boleh diminum secara sejuk atau panas. Tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.Alternatif minuman bergula dan kopi terbaik. Membantu meningkatkan metabolisme badan.

Lecithin
Lecithin adalah pengemulsi atau pelarut lemak. Untuk kesan optimum sangat elok diambil selepas makan dan sebelum bersenam.

Herblax
Membantu proses nyahtoksin di dalam usus. Herblax adalah kombinasi herba yang digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan pencernaan. Mengandungi alfalfa tidak sesuai untuk individu yang mempunyai masalah SLE.

Walau bagaimana pun, terdapat beberapa pilihan set untuk kuruskan berat badan bergantung kepada bajet anda. Antar set yang sentiasa dapat sambutan adalah:

Set A : Lecithin & Herblax Atau Alfalfa
Set B: Lecithin, Herblax & ESP
Set C: Omega Guard & Herblax atau alfalfa

Banyak testimoni terkumpul yang membuktikan keberkesanan program ini. Bergantung pada individu, setiap individu memerlukan masa yang berbeza untuk mendapat hasil kerana sistem tubuh setiap individu adalah berlainan. Antara testimoni terkumpul yang berjaya menurunkan berat :







Untuk mendapatkan set pengurusan berat badan sila click di bawah, mengikut pilihan anda:


Atau hubungi saya untuk harga terbaik dan konsultasi percuma:


0139944328

No comments:

Post a Comment

We are not just selling a product, we are promoting a healthier lifestyle :)

Our Long Journey

Daisypath Anniversary tickers

ShareThis

Need He