Friday, July 11, 2014

Vivix, satu penemuan revolusionari dalam anti-penuaan tahap sellular



Assalamualaykum dan salam sejahtera.

Semua tahu bahawa fungsi tubuh kita dipengaruhi oleh keupayaan memperbaharui sel dan apabila kita semakin tua, keupayaan ini turut menurun dan menyebabkan penuaan sel. Penuaan sel ini adalah disebabkan oleh kesan radikal bebas. Vivix merupakan supplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee, syarikat no. 1 supplemen makanan di Amerika. Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penting penuaan pada tahap sellular.

Empat Mekanisma Penuaan Pada Tahan Sellular

1. Krosakan DNA:
Setiap hari, setiap sel diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "error" (Kesilapan dari yang asal) yang kemudian akan mengganggu fungsi sel. Ramuan Vivivx melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

2. Pengawalan Genetik
Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap sellular. Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

3. Pengeluaran Tenaga yang Kian merosot oleh Sel-sel
Mitochondria (Penjana tenaga) dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. apabila kecekapan mitochondria merosot, fungsi sel turun menurun. Ramuan vivix menggalakkan biogenesis (Pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4. Penimbunan Protin AGE
Penimbunan berlebihan protin AGE (Advanced Glycation End Product) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan umur kita. Ramuan Vivix adalah 10X lebih kuat dari Resveratrol (Kandugan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protin AGE.

VIVIX membantu dalam 4 mekanisme penuaan tahap sellular
Secara kesimpulannya, Vivix melawan penuaan pada  tahap sellular dan lebih dari itu. Di dalam kajian maklmal, ramuan Vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisme utama penuaan pada taha sellular:
  • Melindungi dan memperbaiki sellular DNA.
  • Mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.
  • Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria = meningkatkan tahap tenaga di dalam sel 
  • Melambatkan pembentukan protin AGE.


RAMUAN SEMULAJADI 

Tuhan mengurniakan kita dengan sumber semulajadi yang sangat indah dan memberi manfaat yang begitu banyak terhadap kita. Ramuan Vivix adalah daripada sumber semulajadi ini yang dicampurkan bersama untuk impak maksimum kepada kita. Ramuannya terdiri daripada:

1. Muscadine Grape
Anggur hebat ini adalah satu-satunya anggur yang mempunyai lebih satu kromosom yang mana ahli sains percaya ia mengukuhkan profil polyphenol-nya dan berpotensi untuk manfaat kesihatan. ia juga mengandungi asif allagik dalam kepekatan yang tinggi, satu phyto-nutrient yang tidak dijumpai di dalam anggur jenis lain dan menunjukkan ciri-ciri kebolehna menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti-bakteria. 

2. Purpel carrot
sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins, dan sesquiterpenes. ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yang mustajab. Anthocyanins adalah penyebab warna merah menyala, biru dan ungu pada buah dan sayuran. berry mengandungi banyak anthocyanins terutama sekali blueberry, yang mengandungi antioksidan yang tinggi. Asid klorogenik adalah antioksidan paling banyak dalam semua jenis carrot. Ia bertanggungjawab mengurangkan diabetes yang dikaitkan dengan pengambilan kopi. kajian menunjukkan ia memberi kesan positif kepada saluran darah, platelet dan lipoprotin yang berkebolehan mengurangkan risiko sakit jantung.

3. Elderberry (Sambucus Nigra)
Antara manfaat elderberry adalah keberkesanannya mengubati flu, terutamanya influenza B. Beryy mengandungi flavonoids yang mempunyai ciri antioksidan yang kuat dengan demikian mengukuhkan sistem immun melawan jangkitan virus dan bakteria. Ia juga kaya dengan vitamin A, B dan C juga nutrient seperti amino acids, carotenoid,  tannin dan rutin.  Ia juga bagus untuk jangkitan yeast, asma, batuk, sesak hidung dan dada serta diabetes. Ia merendahkan tahap kolestrol dan menghalang oksidasi kolesterol LDL (penyebab sakit jantung), memperbaiki penglihatan dan penghadaman.

4. Polygonum Cuspidatum
Polygonum Cuspidatum (Juga dikenali sebagai Knotweed Jepun) adalah tumbuhan perenial yang besar berasal dari Asia, juga ditemui di Amerika Utara dan Eropah. Knotweed Jepun adalah sumber komersial Resveratrol yang juga terdapat dalam ekstrak kulit anggur merah dan biji anggur merah. Kajian makmal menunjukkan, manfaat yang banyak daripada tumbuhan ini. Antaranya melambatkan penuaan, merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan.


Dengan semua bahan-bahan yang hebat ini, terhasillah VIVIX - revolusi produk anti-penuaan pada tahap sellular!

Hubungi saya untuk mendapatkan vivix hari ini juga!



Puan Zahra
0139944328
Damansara Damai

No comments:

Post a Comment

We are not just selling a product, we are promoting a healthier lifestyle :)

Our Long Journey

Daisypath Anniversary tickers

ShareThis

Need He